اجاره کلاس در اصفهان و یا اجاره فضای کار اشتراکی در اصفهان

امروزه اجاره کلاس در اصفهان و یا اجاره فضای کار اشتراکی در اصفهان رشد چشمگیری داشته است. با توجه به دگرگون شدن کسب و کارها و بالا رفتن هزینه اجاره کلاس یا دفتر کار اختصاصی به صورت بلند مدت در اصفهان چرخش به سمت اجاره کلاس آموزشی در اصفهان و یا اجاره فضای کار مشترک یا کوورکینگ (Coworking ) به دلیل بهره وری بالاتر و هزینه کمتر اتفاق افتاده است. آموزشگاه صدر اندیشه با  فراهم آوردن انواع فضای کار اشتراکی ( Coworking ) به منظور دفتر کار و فعالیت‌ های مستقل، فعالیت های آموزشی با داشتن کلاس هایی دارای امکانات کامل در منطقه جنوب اصفهان توانسته بهترین شرایط را با قیمت مناسب برای افراد مختلف فراهم کند. 

قیمت فضای کار اشتراکی در اصفهان بسته به نوع کسب و کار ، میزان ساعات مورد استفاده ، منطقه مورد نظر و پارامترهای دیگر می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره کلاس آموزشی در صدر اندیشه و یا قیمت فضای کار اشتراکی روزانه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین فضای کار اشتراکی در اصفهان

ویژگی های بهترین فضای کار اصفهان

 بهترین فضای کار اشتراکی اصفهان باید دارای پارامترهای زیر باشد.

  • مکان : یکی از مهم ترین ویژگی های فضای کار اشتراکی و یا اجاره کلاس آموزشی داشتن مکان مناسب است. این فضا باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند با راحتی و لذت کار خود را انجام دهند. یک فضای کار اشتراکی باید دارای فضای متنوع خصوصی و فضای باز عمومی و مشترک مناسب باشد. 
  • امکانات رفاهی: برخی از فضاهای کار اشتراکی دارای امکانات رفاهی همچون قهوه ساز، چای ساز، وسایل تفریحی و … هستند. 
  • امکانات مربوط به اینترنت پر سرعت: داشتن اینترنت پرسرعت اهمیت زیادی دارد. زیرا اغلب کسب و کارهای فضای کار اشتراکی نیازمند اینترنت هستند.حتی اگر این محیط به منظور اجاره کلاس آموزشی باشد باز هم اینترنت مهم است. 
  • قیمت مناسب برای اجاره مکان: قیمت مناسب نیز یکی از فاکتورهای مهم برای اجاره موقتی کلاس یا فضای کار اشتراکی است. البته باید توجه داشته باشید قیمت گذاری اجاره کلاس و یا محیط کار اشتراکی باید بر اساس امکانات، موقعیت فضا و … به صورت منطقی در نظر گرفته شود.
  • داشتن امکانات و تجهیزات: برخی از امکانات و تجهیزات مهم مانند اسکنر، دستگاه کپی، پرینتر، فکس و غیره می توانند باعث راحتی و رفاه کاربران شوند.
  • دسترسی راحت به مکان: دسترسی راحت یکی از فاکتورهای مهم برای کاربران است. اینکه شما بتوانید در کمترین زمان به مکان مورد نظرتان برسید و دسترسی وسایل حمل و نقل عمومی نیز راحت باشد اهمیت زیادی دارد.
  • حفظ امنیت نیز یکی از فاکتورهای مهم برای کوورکینگ (Coworking) می باشد. این موضوع می تواند در مورد امنیت اطلاعات و یا امنیت تجهیزات و وسایل مورد استفاده در محیط کار باشد.
  • محیط سالم و تمیز نیز از گزینه های دیگر برای انتخاب اجاره کلاس آموزشی یا محیط اشتراکی برای کار است. تمیز و مرتب بودن فضا باعث می شود کاربران حس بهتری داشته باشند.
  • پشتیبانی فنی از کاربران هم از پارامترهای مهم بهترین فضای کار اشتراکی در اصفهان است که می تواند خیال کاربران را بابت اتفاقات غیر منتظره راحت کند.

هزینه اجاره کلاس آموزشی در اصفهان

هزینه اجاره کلاس آموزشی در اصفهان بسته به امکانات کلاس از جمله تخته هوشمند، دیتا شو، تخته وایت برد یا تخته معمولی، تجهیزات کامپیوتری و موارد دیگر شامل بزرگ یا کوچک بودن فضا، تعداد نفرات، تعداد جلسات و … می تواند متغیر باشد. اغلب برای کلاس کاملاً معمولی بدون امکانات خاص به صورت پایه چیزی حدود 85000 تومان در نظر می گیرند که البته بسته به تعداد نفرات، تعداد جلسات، ساعت های مورد نظر (روزهای تعطیل) و … این هزینه افزایش می یابد. برای اطلاع از هزینه اجاره کلاس آموزشی در صدر اندیشه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزشگاه صدر اندیشه

آموزشگاه صدراندیشه با بیش از 30 سال سابقه درخشان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور با داشتن تیم حرفه ای و با تجربه‌ توانسته بهترین آموزش های مناسب کسب و کار و ارتقا مهارت را برای هنرجویان ارائه دهد.

اینستاگرام صدر اندیشه

آدرس: اصفهــــان بر خیابان محتشم کاشانـی روبروی کوچه 42 – پلاک 15 – آموزشگاه فنی و حرفه ای صدر اندیشه

شماره تماس: 0993383168003136296732