آموزش طراحی لباس در اصفهان می‌تواند مسیری جذاب و خلاقانه باشد. علاوه بر این، با رشد صنعت پوشاک در ایران، این هنر، پتانسل زیادی برای کسب درآمد بالا دارد.  شما برای موفقیت در کلاس طراحی لباس با مدرک بین المللی و یا آموزش طراحی دوخت لازم است تمرین مداوم و تفکری خلاق داشته باشید. علاوه بر این، کیفیت آموزش و ارائه مدرک معتبر را نباید نادیده گرفت.  دوره طراحی لباس فنی و حرفه ای اصفهان یک دوره استاندارد و بین المللی است. ما در آموزشگاه تخصصی صدراندیشه با مجرب ترین اساتید و به روز ترین متدهای روز دنیا اقدام به برگزاری دوره و آموزش طراحی لباس در اصفهان با مدرک فنی و حرفه ای کرده ایم. برای اطلاع دقیق از نحوه برگزاری دوره می توانید با ما در ارتباط باشید. 

رضایت از دوره طراحی لباس
98%
ورود به بازار کار
100%
کسب مدرک معتبر جهت مزون
100%

فهرست مطالب

اطلاعات دوره آموزش طراحی لباس اصفهان 

تاریخ شروع دوره طراحی لباس :
ساعت و روز برگزاری دوره :
هفته دوم اسفند ماه

یکشنبه ها ساعت 15

جدول  هزینه کلاس طراحی لباس در اصفهان 

نام دوره تعداد جلسات ساعت دوره قیمت
 آموزش طراحی لباس 9 ماهه 3ساعت حضوری 15,060,000
 کلاس طراحی لباس 6 ماهه   خصوصی 30,000,000
         

ورکشاپ ها و هزینه آموزش طراحی لباس در اصفهان  (صدر اندیشه)

نام دوره و کلاس طراحی لباس در اصفهان (صدر اندیشه ) تعداد جلسات تعداد ساعت هزینه
ورکشاپ پورتفلیو 4 جلسه 3 ساعت حضوری 2،338،000
ورکشاپ مارولوس 10 جلسه 3 ساعت حضوری 5،850،000
ورکشاپ سبک شناسی در طراحی لباس 5 جلسه 3 ساعت ،پیش نیازدوره خیاطی پایه 2،710،000
ورکشاپ طراحی پارچه 3+1 جلسه 3جلسه و یک جلسه هم آشنایی با نرم افزار 3،420،000
لباس شب و عروس 10 جلسه 3 ساعت 8،500،000
ورکشاپ شال و روسری 3+1 جلسه 3 جلسه و یک جلسه هم آشنایی با نرم افزار 3،850،000
تاریخ شروع دوره ورکشاپ سبک شناسی:
ساعت و روز برگزاری دوره :
نیمه ی دوم دی
یکشنبه ها ساعت 15 الی 17:30

آموزشگاه تخصصی صدر اندیشه 

صدر اندیشه بهت کمک می کنه تا با یادگیری اصولی رشته طراحی لباس و دوخت رویاهات را به واقعیت تبدیل کنی. 

چطوری این کار را میکنه      

اساتید آموزشگاه مجرب ترین اساتید در دانشگاه و بازار کار
نحوه برگزاری کلاس حضوری و پروژه محور
نحوه پرداخت امکان پرداخت اقساطی
سطح کلاس صفر تا صد و مطابق و ویژه بازار کار
نوع مدرک فنی و حرفه ای (مدرک قابل ترجمه بین المللی)
پشتیبانی همه جانبه
یادگیری تضمینی

چرا آموزش طراحی لباس در صدراندیشه

طراحی لباس نوین
آموزش طراحی لباس نوین
مربی کلاس طراحی لباس
مربیان مجرب و کارآزموده
ارائه مدرک بین المللی
پروژه طراحی لباس
آموزش به صورت پروژه محور

آموزش طراحی لباس در اصفهان متقاضی زیادی دارد زیرا یک رشته به روز با درآمد نسبتاً بالایی است. کلاس های طراحی لباس در اصفهان در آموزشگاه ها و موسسات زیادی ارائه می شوند. اما اینکه بهترین آموزشگاه طراحی لباس اصفهان یا بهترین دوره طراحی لباس در  کجا ارائه می شود و کدامیک برای شما مناسب باشد نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر دارد. از جمله انتخاب مدرس طراحی لباس ، ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای و مدارک قابل ترجمه برای خارج از کشور ، ارائه قیمت مناسب برای دوره و … که همگی می تواند مسیر موفقیت شغلی شما را رقم بزند. 

شرح جلسات کلاس طراحی لباس آنلاین و حضوری

 

شرح جلسات آموزش طراحی لباس در اصفهان تعدادجلسات تعداد ساعت
طراحی فیگور 10 جلسه​ 3 ساعت حضوری​
طراحی لباس 16 جلسه​ 3 ساعت حضوری​
رنگ شناسی 8 جلسه​ 3 ساعت حضوری​
دوخت تزئینی 8 جلسه​ 3 ساعت حضوری​
خلاقیت با پارچه 12 جلسه​ 3 ساعت حضوری​

 

دوره طراحی لباس به صورت کارگاهی برگزار می شود و مباحث تئوری و عملی در هر جلسه به صورت کامل بیان می شود. در هر جلسه متناسب با مباحث تدریس شده تمرینات خاصی برای هنرجویان در نظر گرفته می شود که در طول هفته باید کار کنند و برای جلسه بعد تحویل دهند. علاوه بر این، تمرینات ارائه شده در حضور هنرجویان دیگر و مدرس می باشد تا تمامی نکات مثبت و منفی کار مورد بحث قرار گیرد. این دوره پیش نیاز خاصی لازم ندارد و به صورت جامع تمامی موارد و نکات مربوط به بازار کار آموزش داده می شود.

 

موفقیت برای آموزش طراحی لباس در اصفهان

مهارت نقاشی
مهارت نقاشی
مهارت حیاطی برای طراحی لباس
مهارت خیاطی
مهارت مد و فشن برای طراحی لباس
دانش کافی در مد و فشن
تکنولوژی در طراحی لباس

در نظر داشته باشید در ابتدای کار لازم نیست در همه این موارد به صورت بسیار حرفه ای عمل کنید. به عنوان مثال برای مهارت نقاشی همین که بتوانید ایده و طرح مورد نظر خود را روی کاغذ بیاورید کافی است و به مرور زمان با تمرین بیشتر این مهارت را به خوبی یاد می گیرید. برای موفقیت در کلاس طراحی لباس، باید مفاهیم اولیه خیاطی از جمله، جنس پارچه ها و کاربرد آنها را بدانید. همچنین باید درباره مد و فشن روز دنیا، لباس های محبوب به همراه ترکیب رنگ ها اطلاعات کافی داشته باشید. علاوه بر این دانش تکنولوژی و آشنایی با انواع نرم افزارهای کاربردی در حوزه طراحی لباس یکی از ارکان موفقیت در کلاس طراحی لباس در اصفهان است. 

نگران نباشید! ما در صدراندیشه همه این موارد را به بهترین شکل ممکن با اساتید برجسته به شما آموزش می دهیم!

سرفصل های کلاس طراحی لباس اصفهان

آموزش طراحی شال و روسری با فتوشاپ و ایلوستریتور

فصل اول:مقدمه ای بر مبحث شال و روسری
درس ۱)مبانی طراحی شال و روسری
درس۲)مقدمه ای بر مبحث شال و روسری
درس۳)آشنایی با چاپ شال و روسری
فصل دوم:طراحی شال و روسری
درس۴)آشنایی با نکات فنی و تخصصی اولیه در طراحی شال و روسری
درس۵)شروع طراحی در فتوشاپ و ایلوستریتور
درس ۶)انواع مختلف سبک و ترکیب بندی در طراحی شال و روسری
درس۷)ترسیم حاشیه شال و روسری در فتوشاپ و ایلوستریتور
درس۸)ساخت پترن در فتوشاپ
درس۹)ساخت پترن در ایلوستریتور
درس۱۰)اجرای یک نمونه روسری در فتوشاپ
درس۱۱)ساخت پالت رنگی روسری در ایلوستریتور
درس۱۲)نکاتی برای خروجی گرفتن نهایی پیش از چاپ
درس۱۳)استفاده از موکاپ های آماده و پرزنت کامپیوتری

سوالات متداول در مورد آموزش طراحی دوخت لباس در اصفهان

برای یادگیری طراحی لباس، می‌توانید به کلاس‌ها و دوره های آموزش طراحی لباس در دانشگاه یا آموزشگاه های معتبر مراجعه کنید. شما می توانید از همین صفحه اقدام به ثبت نام در دوره های آموزش طراحی دوخت لباس در اصفهان با مدرک معتبر فنی و حرفه ای نمایید و یا با شماره 09933831680 با آموزشگاه صدر اندیشه در تماس باشید.

نه، برای شروع به آموزش طراحی دوخت لباس نیاز به تجربه قبلی دوخت ندارید.  کلاس‌ها و منابع آموزشی برای مبتدیان نیز نیاز به پیش نیاز ندارد.


مهارت‌های اصولی دوخت و الگوسازی، آشنایی با اصول طراحی و هنری، توانایی استفاده از نرم‌افزارهای طراحی مثل Adobe Illustrator و Photoshop، و توانایی انتخاب مناسب ترین پارچه و متریال‌ها از مهارت‌های مهم در طراحی لباس حرفه ای هستند.

بله، برای دوخت و کلاس طراحی لباس نیاز به تجهیزاتی مانند چرخ خیاطی، قیچی، دستگاه‌های مرتبط با دوخت، الگوها، پارچه‌ها، و ابزارهای طراحی دارید.

بله، طراحی لباس می‌تواند به عنوان یک حرفه درآمدزا باشد. در ادامه همین صفحه به صورت کامل راهکارهای درآمد زایی از آموزش و کلاس طراحی دوخت لباس را مورد بررسی قرار داده ایم. 

مدت زمانی که برای یادگیری طراحی لباس نیاز است، به میزان تعداد ساعات تمرین، کلاس‌ها و تجربه شخصی شما بستگی دارد. این میزان برای هر کس تا رسیدن به سطح حرفه ای متفاوت است، اما تمرین مداوم و پیشرفت تدریجی اهمیت زیادی در این مسیر دارد. 

مهم ترین نکات در آموزش طراحی لباس در اصفهان

یکی از رشته های پرطرفدار رشته طراحی دوخت و لباس است. چه بسا افراد زیادی که فقط به دلیل تبلیغات، پرستیژ شغلی و … وارد این حرفه شدند و در پایان دستاورد چندانی نداشته اند! پیشنهاد میکنم شما قبل از ورود به این حرفه نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان بگیرید.

  • علاقه و پشتکار در زمینه طراحی لباس

علاقه و پشتکار مهم ترین عامل برای انجام سخت ترین کارهاست. از این رو داشتن آنها می تواند یک عامل موثر برای پیشرفت و ادامه کار باشد. کلید موفقیت شما در کنار آموزش طراحی لباس، داشتن پشتکار و تمرین است. زیرا با تمرین بیشتر، تبحر و مهارت شما در این حرفه بیشتر خواهد شد.

  • توانایی در ترسیم الگوی های خوب 

زیبایی لباس به تن، ناشی از رسم الگوی خوب و دوخت تمیز است. پس تلاش برای ایده مناسب و رسم الگوی  خوب به همراه تکنیک های مد و پوشاک یکی از نکات کلیدی در موفقیت شماست.

  • به روز بودن و توجه به تحولات مد و پوشاک

مد بخصوص در زمینه پوشاک به سرعت در حال تغییر است از این رو آموزش طراحی لباس باید مطابق این تحولات باشد و هنرجو باید با پیگیری این تغییرات خودش را به روز نگه دارد. با این رویکرد شما می توانید برترین و منحصر به فردترین لباس ها را به مخاطبان ارائه دهید و از رقبا یک گام جلوتر باشید.

  • تحقیق و مطالعه در مورد مد و فشن 

طراحی دوخت لباس رابطه مستقیمی با مد و فشن دارد از این رو داشتن آگاهی و مطالعه در زمینه مد می تواند به شما برای خلق ایده های ناب و منحصر به فرد کمک کند. آگاهی از روند طراحان موفق دنیا و استفاده از تجربیات آنها در زمینه مد، آغاز تحول به سمت طرح های جدید است.

  • تحصیلات مرتبط با طراحی دوخت لباس

قطعاً طراحی لباس نیز مانند هر شغل دیگر فضای رقابتی بالایی دارد. داشتن تحصیلات مرتبط با این رشته می تواند تکنیک ها و مهارت‌های بیشتری را در اختیار شما بگذارد. خبر خوب اینکه ما در آموزشگاه صدر اندیشه با در نظر گرفتن تمامی اصول و تکنیک های پرکاربرد متناسب با بازار کار مبنای کلاس طراحی لباس را آماده کرده ایم و شما در این دوره مهم ترین اصول طراحی دوخت لباس را یاد میگیرید.

  • پیش زمینه و مهارت در خیاطی

طراحی لباس و داشتن مهارت خیاطی وابسته به هم هستند. تقریباٌ می توان گفت افرادی که در هر دو زمینه مهارت دارند عملکرد بهتری خواهند داشت. شاید این تصور پیش آید که این دو رشته متفاوت هستند و ربطی به هم ندارند اما با نگاهی عمیق پی می برید که لازمه یک طراحی خوب و عالی داشتن خیاطی خوب و عالی است زیرا در خیاطی شما با انواع پارچه ، فرم ایستایی و … آشنا می شوید که به طراحی شما کمک می کند.

الهام گرفتن از طراحی های دیگران

باید یادآوری کنم الهام گرفتن با کپی برداری محض فرق دارد. موفقیت در ایجاد طرح های منحصر به فرد است که شما در ابتدای کار می توانید با الهام گیری از طراحیهای دیگران، کار خود را شروع کنید و به مرور زمان ایده های جدید ذهنی خودتان را خلق کنید.

  • تجربه، تجربه و باز هم تجربه

تجربه یک اصل جدایی ناپذیر برای موفقیت و رشد در هر شغلی است. باید خودتان را مستلزم کنید در کسب تجربه از افراد مختلف و موفق در این زمینه و برای این هدف از هیچ کوششی دریغ نکنید. ما نیز در آموزشگاه صدر اندیشه به شما برای تحقق این هدف کمک میکنیم. همین الان ثبت نام کنید!اص

ارائه مدرک طراحی لباس معتبر از سازمان فنی و حرفه ای

شما با گذراندن این دوره با تمامی تکنیک ها و اصول به روز طراحی دوخت لباس آشنا می شود و از تجربیات برترین اساتید این دوره بهره می برید. همچنین  می توانید از پشتیبانی مدرس دوره جهت بهبود و تسهیل فرآیند یادگیری استفاده نمایید. علاوه بر این در پایان دوره  اعطای مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور را خواهید داشت.شما بعد از شرکت در آزمون دو مرحله ای تئوری و عملی سازمان فنی حرفه ای و کسب نمره قبولی در این آزمون، مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت میکنید.

مزایای این مدرک فنی و حرفه ای:

  • مدرک معتبر به منظور اخذ جواز کسب و راه اندازی شغل مناسب می باشد.
  • تنها مدرک معتبر بین المللی قابل ارائه به سفارت ۱۸۶ کشور جهت مهاجرت
  • استفاده از گواهینامه مهارت به مدت ۹۰۰ ساعت جهت مهاجرت و اعزام نیروی کار به خارج کشور
  • مدرک معتبر با تایید سازمان جهانی کار
  • امکان تبدیل دیپلم مهارت به ۲ تا ۸ سال سابقه کار
  • امکان جذب سریعتر در موسسات مختلف
  • جذب سریعتر و بهتر در بازار کار داخل و خارج از کشور و ارتقاء شغلی کارکنان
  • تقاضای دائمی از سوی بازار کار برای استخدام 

برخی از مدارک ترجمه شده برای اشتغال در خارج از کشور و مدارک فنی و حرفه ای هنرجویان برای بازار کار داخلی در زمینه های مختلف 

آموزش کلاس طراحی لباس در اصفهان

مدرس کلاس طراحی لباس اصفهان 

 

نام و نام خانوادگی : الهام نجار نژاد 

مدرس و مدیر گروه دانشگاه 

 

 

  •  مدرس کلاس طراحی لباس :
  • نام و نام خانوادگی : مرجان زمانی
  • سوابق تحصیلی و کاری مدرس :
  • کارشناسی طراحی پارچه و لباس از دانشگاه علم و فرهنگ تهران
  • مدرس دانشگاه آزاد خمینی شهر
  • مدرس دانشگاه المهدی
  • تدریس تخصصی دوره های طراحی اندام و لباس ، طراحی مردانه ، مبانی رنگ ، تدریس کلاژ و ایده پردازی
  •  مدرس سبک شناسی ، جنسیت سازی ، کالکشن سازی و پورتفولیو

مدرس کلاس آموزش طراحی دوخت لباس

 

نام و نام خانوادگی : ملیحه السادات مکاری

سوابق تحصیلی و کاری مدرس :

کارشناسی طراحی لباس

دیپلم خیاطی و طراحی دوخت

تخصص در برگزاری کالکشن سازی صنعتی و برند سازی جهت اخذ ویزا

برگزار کننده ی دوره های گریت، مولاژ، RIMEIK، دوختهای سنتی ، عیوب اندامی، الگو کشی (گرلاوین و مولر)، نازک دوز، ضخیم دوز، انواع لباس زیر و مایو، لباس شب و عروس ، باکس و تاپلکس

مهارت در طراحی لباس با موضوعات خاص (الهام گیری از داستان های شاهنامه و…)

برگزار کننده ی چندین شو لباس در اصفهان

برگزار کننده ی چندین ایونت به صورت مجزا

رضایتمندی هنرجویان از دوره و کلاس طراحی لباس صدر اندیشه

آیا می توان از آموزش طراحی لباس اصفهان کسب درآمد کرد؟

همانطور که می دانید صنعت پوشاک یک صنعت رو به رشد و پویا است. از این رو، داشتن مهارت در این صنعت از جمله مهارت و آموزش طراحی دوخت و یا آموزش طراحی لباس و … می تواند راهکارهای زیادی را برای شروع کسب و کار جدید و درآمد عالی ایجاد کند.

بله، شما می‌توانید از آموزش طراحی لباس درآمد کسب کنید. رشته آموزش طراحی دوخت در اصفهان یک صنعت خلاقانه و متنوع است که فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد و تجارت پیش روی شما می گذارد.

شما می توانید با آموزش طراحی لباس و دوخت کسب و کار خود را  به صورت کوچک در خانه و یا به صورت یک برند لباس معتبر و بزرگ توسعه دهید. 

راه های درآمدی بعد از آموزش طراحی لباس عبارتند از:

  • طراحی و دوخت لباس‌های سفارشی: می‌توانید لباس‌هایی را بر اساس سلیقه مشتریان به صورت سفارشی طراحی کتید و بدوزید.

  • ایجاد یک برند لباس: می‌توانید یک برند شخصی برای خودتان ایجاد کنید و محصولات طراحی شده شما به بازار پوشاک ارائه شوند. 

  • فروش طرح‌های لباس: اگر شما در زمینه طراحی لباس استعداد دارید، می‌توانید طرح‌های لباس خود را به شرکت‌های تولیدی یا خریداران دیگر بفروشید.

  • تدریس و آموزش: اگر تجربه کافی در طراحی لباس دارید، می‌توانید دوره‌های آموزشی برگزار کنید و دانش خود را به دیگران انتقال دهید. 

آیا آموزش طراحی دوخت در اصفهان پیش نیاز خاصی دارد؟ 

در نظر داشته باشید که آموزش طراحیدوخت در اصفهان ممکن است نیازمند پیش‌نیازهای خاصی باشد، اما این موارد معمولاً به توجه به نوع کلاس و سطح آموزشی بستگی دارد. در بعضی موارد، سطح کلاس‌های طراحی دوخت و لباس برای افراد مبتدی و علاقه‌مند به این حوزه است. در این صورت پیش‌نیاز  خاصی ندارید. زیرا در کلاس‌های مبتدی، شما از ابتدا با مبانی طراحی و دوخت آشنا می‌شوید.

اما در کلاس‌های پیشرفته و خرفه ای طراحی دوخت لباس، ممکن است شما نیاز به پیش‌نیازهای خاصی داشته باشید. 

پیش نیازهای دوره آموزش طراحی دوخت لباس حرفه ای

  • آموزش پایه دوخت: در کلاس‌های پیشرفته، انتظار می‌رود شما تجربه کافی در دوخت لباس‌ها و تسلط بر تکنیک‌های دوخت را داشته باشید.

  • آموزش مبانی طراحی: در کلاس‌های حرفه ای  طراحی لباس، ممکن است نیاز به داشتن تجربه در اصول و مبانی طراحی داشته باشید.

  • مهارت‌های نرم‌افزاری: در برخی کلاس‌ها، تسلط بر نرم‌افزارهای طراحی مثل Adobe Illustrator و Photoshop می‌تواند به شما کمک کند.

  • آمادگی جلوه‌گری: در کلاس‌های پیشرفته، ممکن است نیاز به مهارت‌های مدل سازی و ارائه طرح‌های لباس را داشته باشید.

  • تجربه عملی: در برخی کلاس‌ها، تجربه عملی و پروژه‌های عملی می‌توانند بخشی از پیش‌نیاز باشند.

نکات مهم برای نقاشی طراحی لباس در اصفهان

نکات مهمی را باید برای نقاشی طراحی لباس در نظر بگیرید برخی نکات مورد نظر عبارتند از: توجه به جزئیات، استفاده از رنگ‌ها، اندازه‌ها و شکل‌ها و توجه به فهمیدن مدل و استایل های مختلف است. این فرایند به ترتیب عبارتند از : 
  • تحقیق و الهام‌گیری:

در این مرحله لازم است از روندها، مدل‌های به روز، استایل‌های مختلف بدنی و طرح های دیگران الهام‌ بگیرید.  

  • طراحی نقاشی (Sketching):

در این رمحله لازم است شما به صورت خام طرح اولیه خود را پیاده سازی کنید. این طراحی می تواند با دست به صورت سنتی و یا با نرم افزارهای مخصوص طراحی باشد. در این بخش بیشتر تمرکز بر اندازه‌گیری‌ها، شکل‌ها و جزئیات اصلی لباس است.

  • ارزیابی و اصلاح:

در مرحله بعدی لازم است شما طرح و الگوی خود را مورد ارزیابی قرار دهید. این مساله بیشتر بر قابلیت اجرایی طرح تمرکز دارد و اصلاح اشتباهات احتمالی می باشد. 

  • رنگ‌آمیزی و جزئیات:

د رمرحله بعدی، لازم است جزئیات بیشتری به طرح خود اضافه کنید از جمله: رنگ و الگوهای لباس، پارچه‌ها و جزئیات دوخت و … همه این موارد می توانند به شما برای دقیق تر شدن طرح کمک کنند.

 

  • ایجاد الگو و آزمایش لباس:

در مرحله آخر، لازم است یک نمونه به عنوان تست و آزمایش روی پارچه پیاده سازی شود تا اطمینان حاصل کنید که این طرح بدون اشکال قابل پیاده سازی و دوخت می باشد. توجه داشته باشید بسیاری از طرح های خلاقانه امکان پیاده سازی و دوخت روی پارچه را ندارند. از این رو، این بخش اهمیت زیادی دارد. 

 

 یادگیری نقاشی طراحی لباس به تنهایی کافی نیست! شما باید درباره مواد مختلف پارچه، فهمیدن روندهای مد و سبک و سلیقه های مختلف اطلاعات زیادی داشته باشید. این امر با گذراندن یک دوره جامع طراحی لباس میسر می شود و شما را زودتر به اهدافتان می رساند. آموزشگاه صدر اندیشه با برگزاری کلاس و دوره های آموزش طراحی لباس در اصفهان به صورت جامع و پروژه محور با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای و با بهره گیری از اساتید برتر دانشگاهی توانسته یکی از بهترین آموزشگاه های طراحی لباس در اصفهان باشد. برای ثبت نام در دوره و کلاس طراحی لباس اصفهان می توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

مراحل طراحی لباس مجلسی روی کاغذ 

طراحی لباس مجلسی روی کاغذ می‌تواند از طریق مراحل زیر انجام شود:
  • نوع مراسم:

اولین گام در طراحی لباس مجلسی روی کاغذ، شناخت نوع مراسم مورد نظر است. اینکه  طراحی لباس برای یک مراسم رسمی است یا برای لباس عروس یا مهمانی خاص است. می تواند سبک انتخابی شما را تحت تاثیر قرار دهد. این مساله بخصوص در فرهنگ ها  با آداب و رسوم مختلف مهم است.

  • انتخاب ابزارها:

ممکن است شما برای طراحی لباس مجلسی به صورت سنتی از مداد استفاده کنید و یا از نرم افزارهای پیشرفته طراحی کمک بگیرید. همانطور که می دانید امروزه بیشتر طراحان از نرم افزارها در طراحی های خود استفاده می کنند تا دید بیشری برای طرح خود داشته باشند.

  • ایجاد طرح اولیه:

با توجه به نوع مراسم لازم است طرح اولیه را با ایده‌هایی مناسب برای طرح یقه، آستین، طرح پارچه و سایر جزئیات پیاده سازی کنید. 

  • اضافه کردن جزئیات بیشتر

بعد از پیاده سازی طرح اولیه حالا باید جزئیات بیشتری از جمله  نوع پارچه، جزئیات تزیینات و … را وارد طرح خود کنید. این مساله به شما کمک می کند طرح خود را دقیق تر مورد بررسی قرار دهید.

  • رنگ‌آمیزی طرح:

این رنگ آمیزی می تواند به صورت دستی و یا با برنامه های طراحی لباس اتفاق بیفتد. در هر صورت باید شما رنگبندی مناسب خود را داشته باشید. نرم افزارهای طراحی این امکان را به شما می دهند که به صورت مکرر قسمت های دلخواه را با پارچه و رنگبندی متنوع پوشش دهید و دست شما برای انتخاب بازتر خواهد بود.  

  • بررسی و بازبینی :

در این رمحله ختماً لازم است طرح خود را بازبینی کنید و مطمئن شوید مشکلات خاصی ندارد. شاید مجبور باشید از مربیان و اساتید با تجربه مشاوره بگیرید و نظرات آنها را هم بدانید.  

مزایای استفاده از نرم افزار طراحی لباس 

امروزه تکنولوژی و نرم افزارهای مختلفی برای هر صنعت ارائه شده اند که به سهولت کار و ضریب خطای کمتر کاربران کمک زیادی می کنند. شاخه مد و پوشاک هم از این برنامه های کاربردی بهره مند شده و شما می توانید با نرم افزارهای مختلف طراحی خلاقانه و ایده آل داشته باشید. برحی از مزایای استفاده از برنامه طراحی لباس عبارتند از: 

  • افزایش کارایی:

استفاده از این نرم‌افزارها در طراحی های لباس باعث افزایش سرعت و دقت در طرح می‌شود. شما به راحتی می توانید الگو ایحاد کنید و تغییرات را سریع ببینید. این مساله باعث صرفه جویی در انرژی و زمان شما می شود.

  • شبیه‌سازی و تست قبل از تولید:

جالب است بدانید برخی از این ن رم افزارها قابلیت سه بعدی دارند و شما به راحتی می توانید آنها را با واقعیت شبیه سازی کنید.این مساله می‌تواند هزینه و زمان تولید شما را کاهش دهد.

  • انعطاف پذیری در طراحی:

این نرم‌افزارها دارای قابلیت و  ابزارهای مختلفی هستند که این امکان را برای ایجاد طرح‌های متفاوت و آزمایش ایده‌های جدید فراهم می‌کنند، این انعطاف‌پذیری به طراحان اجازه می‌دهد تا هنر خلاقیت و ابتکار عملشان بالاتر رود. 

  • هماهنگی بهتر با تیم:

امکان استفاده اشتراکی از یک نرم‌افزار طراحی لباس به تیم‌های مختلف (مانند طراحان، تولید کنندگان و بازاریابان) کمک می‌کند تا همکاری منسجم تری داشته باشند و اطلاعات را به طور دقیق‌تر به یکدیگر منتقل کنند.

  • کاهش زباله و مواد اولیه:

با شبیه‌سازی و تست قبل از تولید، امکان ریسک و خطا به حداقل می رسد و با بهینه‌سازی الگوها می توان در کاهش زباله های ناشی از تولید اشتباه لباس جلوگیری کرد.

  • ردیابی و مدیریت پروژه‌ها:

این نرم‌افزارها امکاناتی برای مدیریت پروژه، ردیابی تغییرات و ثبت و نگهداری طرح‌ها و الگوها ارائه می‌دهند که به بهبود مدیریت کلی کارها کمک می‌کند. به صورت کلی استفاده از نرم افزار ها و برنامه های طراحی لباس باعث افزایش کارایی، دقت و خلاقیت طراحان می شود و فرآیند طراحی و تولید لباس را  به صورت قابل توجهی بهبود می دهد. 

معرفی بهترین آموزشگاههای طراحی لباس اصفهان

ما در این صفحه بهترین آموزشگاه طراحی لباس اصفهان را به  بر اساس کیفیت آموزشی در سایت و آموزشگاه صدر اندیشه مورد ارزیابی قرار داده ایم.

توجه داشته باشید دوره های آموزش طراحی لباس هم به صورت آنلاین و هم حضوری برگزار می شوند. اما همانطور که احتمالاً تجربه کرده اید کیفیت و سطح کاری در دوره های حضوری بسیار بالاتر از دوره های آنلاین است. این مساله برای دوره آموزش طراحی لباس که به صورت پروژه محور و دقیقاً عملی است اهمیت بیشتری پیدا می کند. لذا پیشنهاد ما برای گرفتن بهترین نتیجه شرکت در  دوره های کلاس طراحی لباس به صورت حضوری در اصفهان است تا بتوانید علاوه بر بار علمی،   در زمینه پروژه های حرفه ای وعملی طراحی لباس در کنار اساتید کارآزموده تجربه کسب کنید. بخصوص اگر این اساتید از رتبه های برتر دانشگاهی باشند و در هر دو زمینه (علمی و عملی) فعالیت داشته باشند. 

توجه: دوره های طراحی لباس می تواند در زمینه های متنوع ارائه شود. از جمله:

  • آموزش طراحی لباس زنانه 
  • دوره های طراحی لباس مردانه
  • آموزش طراحی مد 
  • آموزش استایل و سبک شناسی 

جدول معرفی و لیست آدرس 15 تا از بهترین آموزشگاه طراحی لباس اصفهان 

نام آموزشگاه و مراکز طراحی لباس ادرس آموزشگاه و کلاس آموزشی طراحی لباس در اصفهان
آموزشگاه صدر اندیشه اصفهان آدرس: اصفهــــان بر خیابان محتشم کاشانــــی روبروی کوچه 42 – پلاک 15 – آموزشگاه فنی و حرفه ای صدر اندیشه
آموزشگاه طراحان مد اصفهان آدرس: اصفهان، حد فاصل چهار راه فردوسی و بازار
آموزشگاه طراحی لباس دریا اصفهان آدرس: اصفهان، خیابان مشتاق، بعداز پل غدیر، خیابان مهر
آموزشگاه طراحی لباس مرداس اصفهان آدرس: اصفهان، کارگر
آموزشگاه طراحی لباس نیک سان اصفهان آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، نظرغربی
آموزشگاه طراحی لباس ابریشم اصفهان آدرس: اصفهان، خیابان محتشم، نبش کوی ۳۷
آموزشگاه طراحی لباس نوسال اصفهان آدرس: اصفهان، خیابان، بزرگمهر خیابان بیست و دو بهمن، خیابان علامه امینی شرقی
آموزشگاه مهارت گستر اصفهان آدرس: اصفهان، دروازه شیراز
موسسه طراحی مد و لباس دیبارت اصفهان آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، ابتدای شریعتی غربی مجتمع آسمان
آموزشگاه فنان اصفهان آدرس: اصفهان
آموزشگاه طراحی لباس نیکبخت ادرس: اصفهان ، خیابان جی ، بعد از سه راه همدانیان 
آموزشگاه طراحی لباس غنچه آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ بهایی بعد از چهارراه آذر 
آموزشگاه طراحی لباس رایحه آدرس : اتوبان پروین روبروی درمانگاه ثامن الائمه 
موسسه طراحی مد و لباس ربنا آدرس: خیابان سجاد چهار راه سپهسالار خیابان قائم مقام فراهانی  
موسسه طراحی مد و لباس مهدیس ادرس: اصفهان ، میدان شهید علیخانی جنب مترو ایستگاه علیخانی

رشته طراحی لباس بدون کنکور در اصفهان

آیا رشته طراحی لباس بدون کنکور در اصفهان امکان پذیر است؟ آیا بهتر است در دوره و کلاس طراحی لباس  اصفهان بدون کنکور شرکت کنیم؟ آیا موفقیت در رشته طراحی لباس بدون کنکور ممکن است؟ همه این موارد را در ادامه مورد بررسی قرار داده ایم.

با توجه به آمارهای اخیر بیشتر کشورهای پیشرفته نیاز استخدامی خود را بر اساس مهارت افراد تنظیم خواهند کرد. این بدان معناست که افرادی که از طریق دانشگاه شاخه مورد نظر را  گذرانده اند بدون مهارت هیچ شانسی ندارند. این مساله حتی در کشورهای توسعه یافته مانند امریکا به شدت در حال تغییر است. متاسفانه در اکثر دانشگاه ها دروس به صورت تئوری و خارج از انطباق با بازار کار تدریس می شود و همین امر می تواند باعث عدم سازگاری دانش با تجارت باشد. این مساله در مورد همه شاخه بخصوص شاخه های هنری و پروژه محور بیشتر صدق می کند. 

با توجه به اینکه رشته طراحی لباس یک شاخه هنری و پروژه محور است حتماً باید آموزش و یادگیری طراحی لباس و مد منطق با بازار کار و پروژه محور باشد. خوب احتمالاً تا اینجا متوجه شده اید که مهارت و کسب دانش الزاماً از طریق کنکور نمی باشد و اتفاقاً بر عکس می تواند در مدت زمان کمتر با بازدهی بیشتر در مراکز آموزشی معتبر باشد. 

مزایای رشته طراحی لباس بدون کنکور اصفهان

شاید هنوز برای قبول این مساله به اندازه کافی قانع نشده اید! به همین دلیل ما مزایای انتخاب رشته طراحی لباس بدون کنکور در اصفهان را به شکل کامل بررسی کرده ایم و قضاوت را به خودتان واگذار می کنیم!

  • آموزش طراحی لباس منطبق با بازار کار
  • گذراندن دوره و کلاس طراحی لباس در زمان کمتر
  • صرفه جویی در هزینه ها نسبت به دانشگاه ها
  • استفاده و بهره گیری از افراد و مربیان با تجربه در کسب و کار که توانسته اند تجربیات فراوانی در این زمینه داشته باشند
  • آموزش طراحی مد و لباس با ارائه مدرک بین المللی و معتبر
  • برگزاری دوره های طراحی لباس به صورت پروژه محور و عملی 
  • معرفی به بازار کار در برخی از مراکز و آموزشگاه ها 
  • بررسی و معرفی فرصت ها و بازارهای پر پتانسیل برای کسب و کار در این زمینه
  • کشف استعداد و خلاقیت و انتخاب بهترین شاخه های تخصصی حرفه ای طراحی مد و لباس 
  • آشنایی با ابزارهای تجارت، برندینگ، فروش و بازاریابی 

رشته طراحی لباس بدون کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

 

 

  • افرادی که به دنبال کسب و کار مد و لباس، برندینگ برای خودشان هستند 
  • افرادی که علاقمند هستند در زمان کم و با هزینه منطقی و مناسب به صورت حرفه ای آموزش ببینند
  • افرادی که برایشان مهارت مهم تر از مدرک دانشگاهی است
  • افرادی که به دنبال یادگیری طراحی مد و لباس می خواهند در خارج از ایران فعالیت خود را شروع کنند
  • افرادی که به دنبال آموزش های زود بازده با محوریت فنی هستند 
  • افرادی که به درآمد زایی بالا فکر می کنند و اولویت اولشان تجربه در کنار دانش است

همه این افراد می توانند با انتخاب یک موسسه و آموزشگاه طراحی لباس زیر نظر فنی و حرفه ای به صورت کامل و منطبق با بازار کار این رشته را یاد بگیرند. آموزشگاه صدر اندیشه به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه طراحی لباس در اصفهان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای توانسته با ارائه مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای و آموزش های به روز در زمینه طراحی لباس و مد با استفاده از بهره گیری از اساتید با تجربه در زمینه طراحی لباس و مد بهترین عملکرد را داشته باشد. 

آموزشگاه صدر اندیشه

آموزشگاه صدراندیشه با بیش از 30 سال سابقه درخشان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور با داشتن تیم حرفه ای و با تجربه‌ توانسته بهترین آموزش های مناسب کسب و کار و ارتقا مهارت را برای هنرجویان ارائه دهد.

اینستاگرام صدر اندیشه

آدرس: اصفهــــان بر خیابان محتشم کاشانـی روبروی کوچه 42 – پلاک 15 – آموزشگاه فنی و حرفه ای صدر اندیشه

شماره تماس: 0993383168003136296732