کلاس آموزش خیاطی در اصفهان یک مهارت و تخصص محبوب است که پیش نیاز خاصی ندارد. هر شخص با هر رشته و تخصصی به راحتی می تواند این هنر ارزشمند را یاد بگیرد. آموزش خیاطی در سطح مبتدی و حرفه ای به راحتی می تواند هم نیازهای شخصی فرد را برآورده کند و هم به عنوان یک کسب و کار درآمد خوبی داشته باشد. آموزشگاه صدر اندیشه با هدف یادگیری کامل و جامع بر اساس بهترین متدهای روز دوره و کلاس آموزش خیاطی در اصفهان را با اساتید برجسته با ارائه مدرک فنی و حرفه ای ارائه کرده است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید. 

درباره آموزش خیاطی 

 آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های لازم برای دوختن لباس‌ها و پوشاک می‌باشد. خیاطی یک هنر و صنعت است که تاریخی بسیار قدیمی دارد و به تولید لباس‌ها و تزیینات پوشاک اختصاص دارد.

آموزش خیاطی می‌تواند به عنوان یک هنر آموزش داده شود که به افراد امکان می‌دهد تا لباس‌ها و پوشاک مختلف را با دقت و ذوق بسازند. این مهارت شامل مراحل مختلفی از جمله برش، دوخت، دوختن دکوراتیو، استفاده از الگوها، استفاده از چرخ خیاطی، انتخاب مواد مناسب برای پارچه و … است.

رضایت از دوره خیاطی
98%
ورود به بازار کار
100%
کسب مدرک معتبر فنی و حرفه ای
100%

قیمت آموزش خیاطی در اصفهان 

نام دوره تعداد جلسات ساعت دوره قیمت
 آموزش خیاطی      حضوری  
آموزش خصوصی خیاطی در اصفهان 6 ماه 40 ساعت خصوصی 8،850،000تومان
         

چرا کلاس آموزش خیاطی در صدراندیشه

طراحی لباس نوین
آموزش متدهای نوین
مربی کلاس طراحی لباس
مربیان مجرب و کارآزموده
ارائه مدرک بین المللی
پروژه طراحی لباس
آموزش به صورت پروژه محور

سرفصل های خیاطی مقدماتی

  • الگوی اولیه بالاتنه
  • دامنها(دامن راسته،دامن فون ، دامن ماهی،دامنهای کلوش)
  • یقه های گرد ،خشت ،دلبر،هفت
  • آستین(آستین ساده،آستین چین دار)
  • انتقال پنس(دکوب سرشانه،دکوب پهلو،دکوب حلقه(مدل عصایی)

مزایای کلاس آموزش خیاطی در اصفهان 

یادگیری و شرکت در کلاس آموزش خیاطی در اصفهان دارای مزایای زیادی است که عبارتند از: 

  • مهارت شخصی: یادگیری خیاطی مهارت شخصی شما را افزایش می‌دهد. این مهارت به شما اجازه می‌دهد تا لباس‌ها و محصولات دستی با کیفیت بسازید و خودتان را به عنوان یک خیاط ماهر معرفی کنید.
  • افزایش خلاقیت: خیاطی فرصتی برای خلاقیت و طراحی آزادانه فراهم می‌کند. شما می‌توانید الگوهای مختلفی را ایجاد کنید و با استفاده از انواع متنوعی از پارچه‌ها، رنگ‌ها و تزئینات مختلف، قطعات منحصر به فردی بسازید.
  • اقتصادی‌تر بودن: با یادگیری خیاطی، شما می‌توانید پول زیادی صرف خرید لباس‌ها نکنید. به جای آن، می‌توانید لباس‌های خودتان را با هزینه کمتری بدوزید و در هزینه های خود صرفه‌جویی کنید.
  • پیشرفت در تعمیرات: شما می‌توانید لباس‌ها و ملزومات خود را تعمیر کنید، که این امر به صرفه‌ترین راه برای حفظ و تمدید عمر اجناس است.
  • شغل حرفه‌ای: اگر به خیاطی علاقه‌مندید، می‌توانید آن را به یک شغل حرفه‌ای تبدیل کرده و به عنوان خیاط حرفه‌ای درآمد کسب کنید.
  • ایجاد کسب و کار: شما می‌توانید یک کسب و کار خیاطی راه‌اندازی کنید و لباس‌ها و محصولات دستی خود را به مشتریان عرضه کنید.
  • افزایش اعتماد به نفس: یادگیری مهارت‌های جدید و توانایی دوختن لباس ها با دست خودتان می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند.
  • پذیرش فرهنگی: خیاطی یک مهارت جهانی است و می‌تواند به شما امکان برقراری ارتباط با افراد  فرهنگ‌ها و جوامع مختلف را فراهم کند.
  • ارتقاء مد: با دنبال کردن آخرین روندهای مد و استفاده از تکنیک‌های خیاطی مدرن، می‌توانید لباس‌های مدرن و متنوعی بسازید و به عنوان یک طراح مد درخشان شناخته شوید.
  • آموزش خیاطی با داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای این امکان را فراهم می کند که شما برای استخدام نیروی کار در خارج از کشور هم بتوانید اقدام کنید. زیرا این هنر در بسیاری از کشورها یکی از پردرآمد ترین و به روز ترین رشته ها است. 

آموزش خصوصی خیاطی در اصفهان 

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن زمان کافی و سرعت بخشی به یادگیری نیازمند آموزش جامع خیاطی در کمترین بازه زمانی هستند. آموزشگاه صدر اندیشه با برگزاری دوره های آموزش خصوصی خیاطی در اصفهان و ارائه مدرک فنی و حرفه ای این امکان را برای علاقمندان فراهم کرده است. برای اطلاعات دقیق تر این دوره ها می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. 

د رنظر داشته باشید دوره های آموزش خصوصی خیاطی هم در سطح مبتدی و هم در سطح حرفه ای برگزار می شود.

توجه:

اگر شما علاقمند هستید در کنار آموزش دوره های خیاطی به صورت حرفه ای رشته خیاطی و طراحی لباس را هم بگذرانید. آموزشگاه صدر اندیشه با برگزاری دوره های آموزش طراحی لباس در اصفهان با مدرک معتبر فنی و حرفه ای و با استفاده از اساتید مجرب این امکان را برای کارآموزان عزیز فراهم کرده است. شما می توانید از طریق همین لینک برای شرکت در این دوره اقدام کنید. 

ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای

شما با گذراندن این دوره با تمامی تکنیک ها و اصول به روز طراحی دوخت لباس آشنا می شود و از تجربیات برترین اساتید این دوره بهره می برید. همچنین  می توانید از پشتیبانی مدرس دوره جهت بهبود و تسهیل فرآیند یادگیری استفاده نمایید. علاوه بر این در پایان دوره  اعطای مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور را خواهید داشت.شما بعد از شرکت در آزمون دو مرحله ای تئوری و عملی سازمان فنی حرفه ای و کسب نمره قبولی در این آزمون، مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت میکنید.

مزایای این مدرک فنی و حرفه ای:

  • مدرک معتبر به منظور اخذ جواز کسب و راه اندازی شغل مناسب می باشد.
  • تنها مدرک معتبر بین المللی قابل ارائه به سفارت ۱۸۶ کشور جهت مهاجرت
  • استفاده از گواهینامه مهارت به مدت ۹۰۰ ساعت جهت مهاجرت و اعزام نیروی کار به خارج کشور
  • مدرک معتبر با تایید سازمان جهانی کار
  • امکان تبدیل دیپلم مهارت به ۲ تا ۸ سال سابقه کار
  • امکان جذب سریعتر در موسسات مختلف
  • جذب سریعتر و بهتر در بازار کار داخل و خارج از کشور و ارتقاء شغلی کارکنان
  • تقاضای دائمی از سوی بازار کار برای استخدام 

برخی از مدارک ترجمه شده برای اشتغال در خارج از کشور و مدارک فنی و حرفه ای هنرجویان برای بازار کار داخلی در زمینه های مختلف 

مدرس کلاس آموزش خیاطی 

 

نام و نام خانوادگی : ملیحه السادات مکاری

سوابق تحصیلی و کاری مدرس :

کارشناسی طراحی لباس

دیپلم خیاطی و طراحی دوخت

تخصص در برگزاری کالکشن سازی صنعتی و برند سازی جهت اخذ ویزا

برگزار کننده ی دوره های گریت، مولاژ، RIMEIK، دوختهای سنتی ، عیوب اندامی، الگو کشی (گرلاوین و مولر)، نازک دوز ، ضخیم دوز ، انواع لباس زیر و مایو، لباس شب و عروس، باکس و تاپلکس

مهارت در طراحی لباس با موضوعات خاص (الهام گیری از داستان های شاهنامه و…)

برگزار کننده ی چندین شو لباس در اصفهان

برگزار کننده ی چندین ایونت به صورت مجزا


آموزشگاه صدر اندیشه

آموزشگاه صدراندیشه با بیش از 30 سال سابقه درخشان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور با داشتن تیم حرفه ای و با تجربه‌ توانسته بهترین آموزش های مناسب کسب و کار و ارتقا مهارت را برای هنرجویان ارائه دهد.

اینستاگرام صدر اندیشه

آدرس: اصفهــــان بر خیابان محتشم کاشانـی روبروی کوچه 42 – پلاک 15 – آموزشگاه فنی و حرفه ای صدر اندیشه

شماره تماس: 0993383168003136296732