دوره آموزش مشاور املاک در اصفهان

آموزش مشاور املاک در اصفهان  یا دوره متصدی معاملات املاک در اصفهان یکی از دوره های پر مخاطب است. زیرا در دوره جامع آموزش مشاور املاک حرفه ای شما تمامی نکات و اصول مهم برای معاملات املاک ، نکات حقوقی و بسیاری از ریزه کاری های مهم برای مشاورین املاک به صورت شفاف و کامل و ساده می گیرد. . با شرکت در این دوره می توانید به بهترین شکل ممکن با خیال راحت قرارداد های مهم کاری را تنظیم کنید. 

 

یک دوره متصدی املاک خوب باید بتواند آموزش تنظیم مبایعه نامه ، تنظیم قرارداد ، تنظیم اجاره نامه ، تنظیم شرایط پیش فروش ، آشنایی با انواع متون ملکی ، شناخت انواع سند ملکی، شناسایی منطقه ، آشنایی با انواع ملک ، انواع ساختمان ، شناخت انواع مشتری ، آشنایی با انواع دادخواست ملکی ، اصطلاحات حقوقی و ثبتی املاک، روانشناسی و فروش ، اصول مذاکره ، آموزش اجاره به شرط تملیک ، آموزش برند سازی ، کارشناسی املاک ، ارزیابی املاک را در برنامه خود داشته باشد.

اگر شما نیاز به دوره جامع برای آموزش مشاور املاک در اصفهان با مدرک فنی و حرفه ای داشتید ما می توانیم در کنارتان باشیم! برای اطلاعات بیشتر با ما به شماره 09933831680 در تماس باشید. 

آموزشگاه صدر اندیشه با برگزاری دوره های کامل و جامع آموزش مشاور املاک با مدرک فنی و حرفه ای در اصفهان با اساتید برجسته در این زمینه توانسته بهترین بازدهی را برای متصدیان املاک داشته باشد. 

نام دوره تعداد جلسات ساعت دوره

قیمت

دوره متصدی معاملات املاک 12 جلسه  2ساعت حضوری

2,850,000  تومان 

 

 

       
         

تاریخ شروع دوره :
ساعت و روز برگزاری دوره :
1403/2/12
دوشنبه و چهارشنبه ساعت 15
رضایت از دوره مشاور املاک
98%
ورود به بازار کار
100%
کسب مدرک معتبر جهت متصدی املاک
100%

ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای

شما با گذراندن این دوره به پیشرفت شغلی دست پیدا میکنید و می توانید از پشتیبانی مدرس دوره جهت بهبود و تسهیل فرآیند یادگیری بهره ببرید. همچنین در پایان دوره  اعطای مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور را خواهید داشت.شما بعد از شرکت در آزمون دو مرحله ای تئوری و عملی سازمان فنی حرفه ای و کسب نمره قبولی در این آزمون، مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت میکنید.

مزایای این مدرک فنی و حرفه ای:

  • مدرک معتبر به منظور اخذ جواز کسب و راه اندازی شغل مناسب می باشد.
  • تنها مدرک معتبر بین المللی قابل ارائه به سفارت ۱۸۶ کشور جهت مهاجرت
  • استفاده از گواهینامه مهارت به مدت ۹۰۰ ساعت جهت مهاجرت و اعزام نیروی کار به خارج کشور
  • مدرک معتبر با تایید سازمان جهانی کار
  • امکان تبدیل دیپلم مهارت به ۲ تا ۸ سال سابقه کار
  • امکان جذب سریعتر در شرکتها و موسسات مختلف
  • جذب سریعتر و بهتر در بازار کار داخل و خارج از کشور و ارتقاء شغلی کارکنان
  • تقاضای دائمی از سوی بازار کار برای استخدام 
 

برخی از مدارک ترجمه شده برای اشتغال در خارج از کشور و مدارک فنی و حرفه ای هنرجویان برای بازار کار داخلی در زمینه های مختلف 

مدرس دوره آموزش مشاور املاک حرفه ای : 

دکتر رضا شیرمحمدی

 

 

سوابق تحصیلی:

کارشناسی ارشد حقوق

دکتری D.B.A

سوابق آموزشی:

12 سال سابقه ی تدریس در اتحادیه ها و آموزشگاههای معتبر ،آموزش تخصصی قراردادها

مدیر موسسه حقوقی داوری

مدیرعامل اولین شرکت املاک استان اصفهان

رئیس اتحادیه ی املاک

نکات مهم در آموزش مشاور املاک در اصفهان

در نظر داشته باشید افراد زیادی در زمینه مشاور املاک فعال هستند اما تنها افراد خاصی توانسته اند در این زمینه موفق باشند. زیرا آنها اطلاعات و تسلط خوبی بر روی موارد مهم دارند. به همین دلیل شما باید برای انتخاب دوره دقت کنید زیرا شما باید بعد از دوره آموزش مشاور املاک در اصفهان بر روی موارد مهمی تسلط داشته باشید از جمله:

  • آشنایی با بازار ملک:

یکی از مهم ترین بخش های موفقیت در مشاوران املاک تسلط به بازار ملک و تغییرات آن است. اینکه بتوانید قیمت گذاری مناسبی داشه باشید، اینکه بتوانید مناطق محبوب را شناسایی کنید، پیگیری روند بازار و شرایط مالی بازار ملک بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل دوره انتخابی برای آموزش متصدی معاملات املاک باید این مورد را به خوبی پوشش دهد. 

  • اطلاعات قانونی و مالی:

برای موفقیت در زمینه املاک باید شما قوانین و نکات مهم این زمینه را به خوبی درک کرده باشید از جمله: قوانین خرید و فروش ملک، انواع قوانین مشارکت در ساخت،  مالیات‌ها، بررسی مدارک قانونی و … کوچک ترین اشتباه می تواند پول و سرمایه مشتری را از ببرد و مشکلات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از رموز موفقیت در بازار ملک مشاوره موثر و مناسب به مشتریان است. یک دوره آموزشی خوب باید بتواند تمام ریزه کاری های این قوانین  را بیان کند و اطلاعات جامعی در این زمینه به شما ارائه دهد. 

  • تبلیغات و بازاریابی:

مشاوران املاک باید توانایی تبلیغات و بازاریابی ، مهارت های فروش، روابط و تعاملات اجتماعی خوبی داشته باشند. آن‌ها باید بتوانند ملک‌های موجود را به خوبی معرفی کنند و بازاریابی مناسب را انجام دهند. یک دوره کارآمد، باید بتواند این موارد را به بهترین شکل ممکن برای شرکت کنندگان بیان کند و آنها را در این زمینه توانمند نماید.

  • پیش بینی و برنامه‌ریزی:

مشاوران املاک باید توانایی پیش بینی و برنامه‌ریزی در امور ملاکی را داشته باشند. اینکه بتوانند تغییرات بازار را پیش بینی کنند و برنامه‌های مناسبی برای دوره های مختلف بازار داشته باشند یکی از رموز موفقیت در حوزه املاک است. دوره های آموزشی باید بتوانند نحوه رصد کردن درست بازار ملک را به شرکت کنندگان بیاموزند.

  • اخلاق حرفه‌ای بودن: 

مشاوران املاک باید اخلاق حرفه‌ای داشته باشند و از اصول اخلاق حرفه‌ای پیروی کنند. آن‌ها باید با مشتریانشان با احترام برخورد کنند و به طور کامل مشتریان را راهنمایی کنند.

اگر شما نیاز به دوره جامع برای آموزش مشاور املاک در اصفهان داشتید ما می توانیم در کنارتان باشیم! برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 

آموزشگاه صدر اندیشه با برگزاری دوره های جامع آموزش مشاور املاک در اصفهان با مدرک فنی و حرفه ای و با استفاده از همه استانداد های مورد نیاز برای این دوره با اساتید مجرب توانسته یکی از بهترین دوره های متصدی معاملات املاک را در اصفهان ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09933831680 در تماس باشید. 

 

آموزشگاه صدر اندیشه

آموزشگاه صدراندیشه با بیش از 30 سال سابقه درخشان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور با داشتن تیم حرفه ای و با تجربه‌ توانسته بهترین آموزش های مناسب کسب و کار و ارتقا مهارت را برای هنرجویان ارائه دهد.

اینستاگرام صدر اندیشه

آدرس: اصفهــــان بر خیابان محتشم کاشانـی روبروی کوچه 42 – پلاک 15 – آموزشگاه فنی و حرفه ای صدر اندیشه

شماره تماس: 0993383168003136296732