کارگاه – دوره آموزش رفتار شناسی مشتری درفروش و مذاکرات حرفه ای با مدل جهانی دیسک یکی از بهترین دوره ها برای هر رده از کسب و کاری است. از مشاوران املاک گرفته تا فروشنده ها، مغازه داران، مدیران و … همه نیازمند این مهارت مهم هستند. شما با یادگیری این مهارت به راحتی می توانید با شخصیت های مختلف ارتباط بگیرید و بدون مشکل معاملات خود را پیش ببرید.
قطعا اين سوالات به عنوان یک مدیر یا صاحب کسب و کار در ذهن شما هم نقش بسته كه:
قطعا شما هم قبول دارید که واحد فروش و بازاریابی قلب تپنده هر کسب و کار و یا هر سازمانی
است در واقع فروش به مانند خونی است در رگهای هر کسب و کاری که اگر این خون درست به
جریان نیفتد قطعا آن کسب و کار و یا سازمان دچار مشکل خواهد شد.
در چند دهه گذشته در کشور ما معضل اصلی تولید بود آن زمانی که درگیر جنگ با عراق بودیم
تولیدات کشور ما بسیار محدود بود و چون در تحریم بودیم درب بازارهای جهانی هم به روی ما
بسته بود.
اما امروز آن زمان نیست و امروز مشکلی در تولید و تنوع تولیدات وجود ندارد بلکه معضل اصلی
در فروش اجناس و خدمات است چرا که تولیدات متنوع با قیمتهای رقابتی در بازار وجود دارند و
این مشتری است که انتخاب میکند از چه کسی خرید کند و در این میانه ما به عنوان صاحبان کسب و کار باید بتوانیم که کالا و خدمات خود را از بین انبوه فروشندگان به مشتری بفروشیم.
پس همانطوری که شما بهتر از ما میدانید فروش امروزه حرف اول را در هر کسب و کاری میزند
پس لازم است به این بخش نگاه ویژه ای داشته باشیم تا بتوانیم بقائ و رشد خود را ادامه
دهیم.
به همین منظور کارگاه ویژه ای تحت عنوان فروش و بازاریابی با استفاده از یکی از قدرتمند ترین
ابزارها و مدلهای جهانی فروش و بازاریابی تدارک دیده ایم تا با یک رویکرد کاملا علمی بر اساس
رفتار فروشنده و مهمتر از آن رفتار مصرف کننده مورد بررسی قرار دهیم.
تجربه به ما اثبات کرده که دیگر زمان ، زمان استفاده از الگوهای سنتی و قدیمی نیست چرا که عصرجدیدی را شاهد هستیم که رفتار مصرف کنندگان بشدت با قبل متفاوت گردیده است.
به همین خاطر کارگاهی را تحت عنوان فروش و بازاریابی با استفاده از مدل جهانی DISC برای شما علاقمندان برنامه ریزی کرده ایم تا با استفاده از این مدل و الگو بتوانید فروش خود را بالا برده
و یک روال مثبت را در روند فروش خود با آموزش واحد فروش و بازاریابی خود ایجاد نمایید.
اما آیا این مدل میتواند پاسخگوی نیاز امروز ما باشد؟
خوب خدا را شکر امروزه با پیشرفت علم و فناوری در زمینه فروش و بازاریابی شاهد
این هستیم که مدیران با بکار گرفتن ابزارهای مدرن در بوجود آوردن شبکه ها و تیم های همگن
خیلی خوب عمل کرده اند از جمله این ابزارهای کارا میتوان به استفاده از علم رفتار شناسی با استفاده
از مدل و ابزار جهانی DISC اشاره ای داشته باشیم.
تجربه بيش از 1،000،000 نفر ساعت آموزش و كوچينگ در معتبر ترين صنايع كشور اعم از نفت /گاز
پتروشيمي/صنايع غذايي و دارويي/ صنعت خودرو/ دانشگاه ها و مراكز علمي / بانكها و موسسات مالي
بيمه ها / صنايع ريلي و هوايي /صنعت فولاد /مخابرات /شهرداري ها و …
گوشه اي از اين تجارب ارزشمند ميباشد.
و معتقدیم که استفاده از این مدل میتواند نقش چشمگیری را در بالابردن راندمان و همچنین کاهش
هزیمه های بازاریابی و فروش ایفا نماید.
اما بخشی از سرفصلهای اصلی دوره فروش وبازاریابی با استفاده از مدل جهانی DISC شامل :
لازم به ذكر است كه براي شناخت دقیق هر یک از پرسنل از تست های استاندارد در این زمینه استفاده میگردد.
مهمترين فوايد شركت در کارگاه فروش و بازاریابی با مدل جهانی DISC شامل :
افراد باهوش از تجارب خود درس ميگيرند ولي افراد نابغه از تجارب ديگران
شما با گذراندن این دوره به پیشرفت شغلی دست پیدا میکنید و می توانید از پشتیبانی مدرس دوره جهت بهبود و تسهیل فرآیند یادگیری بهره ببرید. همچنین در پایان دوره اعطای مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور را خواهید داشت.شما بعد از شرکت در آزمون دو مرحله ای تئوری و عملی سازمان فنی حرفه ای و کسب نمره قبولی در این آزمون، مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت میکنید.
مزایای این مدرک فنی و حرفه ای:
برخی از مدارک ترجمه شده برای اشتغال در خارج از کشور و مدارک فنی و حرفه ای هنرجویان برای بازار کار داخلی در زمینه های مختلف
نام و نام خانوادگی :
(
نام دوره | تعداد جلسات | ساعت | دوره |
قیمت |
---|---|---|---|---|
آموزش DISC |
جلسه | مجموعا 16ساعت | حضوری | |
دوره آموزش DISC |
ساعت | خصوصی | 4,350,000 تومان | |