دوره و هزینه مدرک icdl فنی حرفه ای چقدر است؟ حتما شما هم برای شرکت در دوره icdl  و دریافت مدرک فنی حرفه ای با این سوال روبرو شده اید! همانطور که می دانید دوره آموزش icdl  یا مهارت هفت گانه کامپیوتر یکی از دوره های پرکاربرد برای استخدام در داخل و خارج از کشور است. شما با دریافت مدرک icdl فنی حرفه ای معتبر و فوری می توانید برای اقامت و کار در خارج از کشور نیز اقدام کنید. برخی از مزایای دوره و مدرک icdl  فنی حرفه ای در آموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای عبارتند از:

دوره و هزینه مدرک icdl  فنی حرفه ای

  • هزینه مقرون به صرفه  و مناسب برای دوره های حضوری و آنلاین icdl
  • ارائه سرفصل های دوره آی سی دی ال متناسب با بازار کار و اصول استاندارد فنی و حرفه ای
  • دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای نه یک گواهینامه محض از آموزشگاه یا موسسه
  • امکان برگزاری دوره به صورت آنلاین با زیر ساخت های مرتبط
  • استفاده از اساتید مجرب و کارآزموده
  • معرفی به کار پس از پایان دوره

در نظر داشته باشید به علت استاندارد بودن دوره icdl و هزینه مدرک icdl فنی حرفه ای که بسیار مناسب است. پس از پایان دوره، کارآموزان به راحتی می توانند در بازار کار داخلی و یا خارجی جذب شوند و به کسب درآمد برسند.

دوره مجازی icdl فنی حرفه ای

یکی از سوالات متداول که کارآموزان می پرسند این است که آیا با شرکت در دوره آنلاین icdl یا دوره مجازی icdl  فنی حرفه ای می توانند مدرک آی سی دی ال فنی و حرفه ای دریافت کنند. در جواب باید گفت: بله! دوره های آنلاین آی سی دی ال هیچ تفاوتی با دوره های حضوری آن ندارد و در پایان همان مدرک icdl فنی و حرفه ای معتبررا دریافت خواهید کرد.

هزینه گواهینامه icdl فنی حرفه ای 

شما بعد از گذراندن دوره icdl با موفقیت و دریافت امتیاز لازم برای قبولی می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید که برای دریافت کواهینامه آی سی دی ال ابتدا باید وارد سایت سازمان فنی و حرفه ای شوید و در بخش دریافت گواهینامه هزینه مدرک icdl فنی حرفه ای را به جهت دانلود مدرک واریز کنید بعد از آن می توانید گواهینامه خود را دریافت کنید. مراحل دقیق کار بدین شرح است.

  • مرحله اول مراجعه به وب سایت سازمان فنی و حرفه ای
  • مرحله دوم بخش استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای
  • انتخاب گزینه استعلام گواهینامه جدید
  • پرداخت هزینه مدرک و دریافت کد شناسایی
  • تکمیل اطلاعات و دانلود مدرک فنی حرفه ای
  • در نظر داشته باشید که اگر شما قبلاً هزینه مدرک را واریز کرده اید و کد شناسایی را دریافت نموده اید به جای گزینه استعلام گواهینامه جدید باید فقط روی گزینه استعلام گواهی کلیک کنید.

ویژگی های بهترین آموزش icdl فنی و حرفه ای 

شاید این پرسش هم ذهن شما را درگیر کرده باشد که بین آموزشگاه ها و موسسات مختلف کدامیک از این آموزش ها می تواند برای شما بهترین نتیجه را داشته باشد.اما قبل از هرچیز باید بدانید ویژگی های بهترین آموزش icdl فنی حرفه ای چیست؟ با در نظر گرفتن این ویژگی ها به همراه تحقیق و بررسی، به راحتی می توانید برترین آموزشگاه با آموزش عالی را در برنامه خود داشته باشید. مهم ترین ویژگی های آموزش ای سی دی ال عبارتند از:

  • هزینه مقرون به صرفه و مناسب برای دوره آموزش icdl
  • استفاده از اساتید با تجربه و کارآزموده در تدریس
  • ارائه مدرک معتبر و مورد تایید برای امور استخدامی
  • داشتن دوره های پروژه محور و عملی
  • امکان برگزاری دوره های آنلاین با جلسات رفع اشکال و ضبط دوره
  • آموزشگاه یکی از زیر مجموعه های معتبر سازمان فنی حرفه ای باشد (زیر نظر سازمان باشد)
  • سابقه طولانی در زمنیه تدریس حضوری و آنلاین با کیفیت بالا

اگر شما هم به دنبال چنین آموزشگاه و آموزش حرفه ای هستید می توانید اینجا کلیک کنید.

هزینه دوره و مدرک آی سی دی ال در آموزشگاه

همانطور که می دانید هزینه دوره icdl فنی حرفه ای در هر آموزشگاه و موسسه ای کمی متفاوت است همچنین بر اساس اینکه نوع کلاس چگونه باشد کلاس آنلاین icdl، کلاس حضوری icdl یا کلاس خصوصی می تواند هزینه شهریه دوره  متفاوت باشد

در نظر داشته باشید هزینه دوره icdl فنی حرفه ای در آموزشگاه های مختلف متفاوت است. علاوه بر این بر اساس نوع کلاس از جمله کلاس آنلاین icdl، کلاس حضوری icdl، کلاس خصوصی آی سی دی ال می تواند هزینه دوره icdl  متفاوت باشد. در آموزشگاه صدراندیشه با هدف پرورش دانش آموختگان حرفه ای مناسب برای بازار قیمت منطقی و مناسب برای انواع دوره های icdl  در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق لینک های موجود دوره و هزینه ها را مشاهده کنید.

چرا دوره و مدرک icdl ؟

همانطور که می دانید با پیشرفت روز افزون در حوزه کامپیوتر و الکترونیکی شدن بسیاری از فعالیت های روزمره (پرداخت وجه ، قبوض، ثبت نام و …) یادگیری مهارت هفتگانه کامپیوتر یکی از ضرورت های مهارت های فردی و اجتماعی است. از این رو هر شخص برای تامین نیازهای شخصی و اجتماعی خود باید مهارت کار با کامپیوتر را بلد باشد. شما می توانید با شرکت در دوره های icdl، نرم افزارهای کاربردی و مهم،  را یاد بگیرد در نتیجه هم آمادگی استخدام دربازار کار را خواهید داشت و هم به راحتی می توانید نیازهای شخصی خود را برطرف کنید.

سرفصل های آموزش icdl  با مدرک فنی و حرفه ای 

حتما دلتان می خواهد بدانید درآموزش icdl با چه نرم افزارهایی آشنا می شوید؟ برخی از نرم افزارهای مهم و کاربردی در این دروه عبارتند از:

  • مبانی فناوری اطلاعات یا همان (IT) WINDOWS 10
  • نرم افزار پردازش متن DH MICROSOFT WORD
  • نرم افزار صفحات گسترده یا نرم افزار اکسل MICROSOFTEXCEL
  • نرم افزار پایگاه های داده یا نرم افزار اکسس MICROSOFT ACCESS
  • نرم افزار برنامه ارائه ی تصویری یا نرم افراز پاور پونتMICROSOFT POWER POINT
  • نحوه کار با ایمیل و اینترنت

در نظر داشته باشید این دوره ICDL شامل دو مرحله است  درجه 2 و درجه 1 که اول باید درجه 2 را بگذرانید و بعد از آن درجه 1؛ به بیان ساده تر ICDL درجه 2 پیش نیاز ICDL  درجه یک است.

مدرک icdl برای استخدامی

آیا گواهینامه icdl  برای استخدام معتبر است؟ باید گفت: این گواهینامه مورد تایید سازمان ها و ارگان های داخلی ایران و 149 کشور جهان می باشد. به طوری که شما با داشتن گواهینامه icdl  فنی و حرفه ای می توانید برای کار یا اقامت در خارج از کشور اقدام کنید. این مدرک بسیار معتبر بوده و نشان می دهد فرد بر روی مهارت های هفتگانه کامپیوتر بسیار مسلط است به همین دلیل مدرک icdl  برای استخدامی بسیار موثر است.

دوره و هزینه مدرک icdl فنی حرفه ای 

در نظر داشته باشید هزینه دوره icdl فنی حرفه ای در آموزشگاه های مختلف متفاوت است. با توجه به نوع کلاس از جمله کلاس آنلاین icdl، کلاس حضوری، کلاس خصوصی icdl می تواند هزینه دوره  متفاوت باشد.متاسفانه اغلب آموزشگاه ها بدون در نظر گرفتن بازار کار و به صرف برگزاری کلاس اقدام به شروع دوره می کنند که نتیجه نهایی خوشایند نخواهد بود. آموزشگاه های معتبر با توجه به فرایند جذب در بازار کار و اطلاعات روز دوره های icdl  را تدوین می کنند. از طریق لینک های موجود می توانید برخی دوره ها را مشاهده کنید.

آیا مدرک icdl  فنی و حرفه ای به دوره های آنلاین تعلق می گیرد؟

در نظر داشته باشید سرفصل های آموزشی دوره آنلاین icdl هیچ فرقی با دوره حضوری ندارد و همگی یکسان هستند به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید مدرک icdl  فنی و حرفه ای را با گذراندن دوره آنلاین در برنامه خود داشته باشید. ضمن اینکه هزینه های دوره آنلاین آی سی دی ال معمولاً کمتر از حضوری است و این مساله می تواند به شما در مقرون به صرفه بودن هزینه، کمک کند.

آیا مدرک icdl فنی و حرفه ای بدون کلاس درست است؟

جالب است بدانید برخی آموزشگاه ها با ادعای گرفتن مدرک icdl بدون کلاس افراد را تشویق به ثبت نام می کنند. اما در واقعیت یک کلاهبردای است! توجه داشته باشید این گواهینامه به هیچ عنوان بدون دانش فنی و اطلاعات خریدنی نیست! شاید برخی از افراد بر اساس تجربه یا اطلاعات خود یا آموزش در موسسات دیگر تا حدودی این مهارت را یاد گرفته اند اما درعین حال نیاز به مدرک فنی و حرفه ای دارند. دراین مواقع آموزشگاه با آزمون تعیین سطح از متقاضیان و در صورت نیاز به برگزاری آموزش های تکمیلی آنها را برای اخذ مدرک فنی حرفه ای معرفی میکند. این مساله به معنای دریافت مدرک icdl  بدون دانش فنی نیست!

دریافت استعلام مدرک فنی و حرفه ای 

برای دریافت استعلام مدرک فنی و حرفه ای، ابتدا کارآموزان باید با کسب حد نصاب نمره درآزمون تئوری و عملی بتوانند قبول شوند و بعد از آن   برای دریافت گواهینامه فنی حرفه ای می توانند اقدام کنند. این گواهینامه در وب سایت فنی حرفه ای در بخش استعلام گواهینامه موجود می  باشد که نیازمند وارد کردن اطلاعات متقاضیان می باشد.

توجه داشته باشید برای دریافت گواهینامه icdl  فنی حرفه ای ابتدا باید هزینه ای را به عنوان هزینه دانلود واریز کنید و بعد از آن یک کد شناسایی به شما تعلق می گیرد سپس می توانید برای دریافت گواهینامه اقدام کنید. به صورت کوتاه مراحل زیر برای استعلام یا دریافت گواهینامه فنی حرفه ای لازم است.

  • در ابتدا رفتن به وب سایت سازمان فنی و حرفه ای
  • در مرحله دوم انتخاب گزینه استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای
  • انتخاب گزینه استعلام گواهینامه جدید
  • پرداخت هزینه مدرک و دریافت کد شناسایی
  • تکمیل اطلاعات و دانلود مدرک فنی حرفه ای
  • اگر شما قبلاً هزینه مدرک را واریز کرده اید و کد شناسایی را دریافت نموده اید به جای گزینه استعلام گواهینامه جدید باید فقط روی گزینه استعلام گواهی کلیک کنید.

آموزشگاه صدر اندیشه

آموزشگاه صدراندیشه با بیش از 30 سال سابقه درخشان زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور با داشتن تیم حرفه ای و با تجربه‌ توانسته بهترین آموزش های مناسب کسب و کار و ارتقا مهارت را برای هنرجویان ارائه دهد.

اینستاگرام صدر اندیشه

آدرس: اصفهــــان بر خیابان محتشم کاشانـی روبروی کوچه 42 – پلاک 15 – آموزشگاه فنی و حرفه ای صدر اندیشه

شماره تماس: 0993383168003136296732