چگونه گواهینامه آی سی دی ال بگیریم؟ (icdl)

چگونه گواهینامه آی سی دی ال بگیریم؟ این پرسش بسیاری از کاربرانی است که می خواهند دوره icdl  را بگذرانند و صاحب مدرک شوند. ما در ادامه فرایند گرفتن مدرک را در آموزشگاه های معتبر و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای بررسی میکنیم.

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که برای مهاجرت به خارج از کشور نیازمند مدرک هستید و یا برای ورود به بازار کار داخلی در شرکت یا سازمان لازم است آموزش دوره icdl با مدرک فنی حرفه ای داشته باشید. اگر اینچنین است حتماً باید آموزشگاه مناسب و معتبر انتخاب کنید تا بتوانید پس از اتمام دوره مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

مراحل گرفتن گواهینامه آی سی دی ال

حتما در مورد آموزشگاه ، سابقه کار، کادر آموزشی ، نحوه برگزاری کلاس ، دارا بودن مجوز از سازمان  فنی حرفه ای و … قبل از ثبت نام تحقیق داشته باشید

1 – ثبت نام در مراکز و آموزشگاه های معتبر در دوره های icdl به صورت آنلاین یا حضوری

2- گذراندن دوره درجه 2 icdl در نظر داشته باشید دوره آی سی دی ال شامل دو قسمت است دوره درجه 2 icdl  دوره درجه 1 icdl  که ابتدا باید دوره درجه دو را بگذرانید و پیش نیاز محسوب می شود و بعد از آن دوره درجه 1 را شروع میکنید.

3- گذراندن دوره درجه 1 که بسیار پیشرفته تر و مباحث گسترده تر را دارد.

4- ثبت نام در آزمون فنی و حرفه ای که خود آموزشگاه این کار را غالبا انجام می دهد.

5- شرکت در آزمون تئوری فنی حرفه ای و کسب نمره قبولی در این آزمون

6- شرکت در آزمون عملی فنی و حرفه ای و کسب نمره قبولی در آزمون عملی

7- دریافت گواهینامه icdl

اعتبار گواهینامه آی سی دی ال

توجه داشته باشید چندین نمونه گواهینامه برای icdl  وجود دارد از جمله گواهینامه icdl مورد تایید فنی و حرفه ای که طرف خود سازمان داده می شود و دوم گواهینامه یا تاییدیه که خود آموزشگاه ارائه می کند. در نظر داشته باشید اعتبار اولی بیشتر است و شما می توانید با ترجمه این مدرک برای مهاجرت یا اشتغال در بازار داخلی مطمئن باشید.

گرفتن مدرک icdl بدون کلاس

اگر شما به فکر گرفتن مدرک icdl بدون کلاس هستید و می خواهید یک راه میانبر را انتخاب کنید ما خرید مدرک را پیشنهاد نمی کنیم بخصوص اینکه اگر بخواهید برای مهاجرت و یا استخدام اقدام کنید. زیرا دیر یا زود به مهارت و دانش کامپیوتر احتیاج پیدا خواهید کرد. با پیشرفت روز افزون دانش کامپیوتر در تمام کشورها تمام اهداف سازمان ها و صاحبان کسب و کار بر روی کامپیوتر پایه ریزی شده است و سرمایه گذاری زیادی در این حوزه در حال شکل گیری به نحوی که آموزش آی سی دی ال از دوران تحصیلی دانش آموزان اجباری شده و بسیاری از فعالیت های فردی و اجتماعی نیازمند دانش کامپیوتر است. به همین دلیل مدرک بدون مهارت و دانش می تواند دردسر آفرین باشد!

آیا آموزش icdl نیازمند پیش نیاز است؟

خیر شما برای آموزش icdl پیش نیاز خاصی لازم ندارید و به راحتی می توانید مفاهیم کامپیوتر را یاد بگیرید اما همانطور که قبلا گفته شد خود آموزش icdl دو قسمت دارد و ابتدا باید درجه را بگذرانید و بعد از ان در دوره درجه یک شرکت کنید. ما در آموزشگاه صدراندیشه با توجه به نیاز بازار و تجارب دبیران و بر اساس سرفصل های فنی و حرفه ای یکی از بهترین دوره های آموزشی icdl  را فراهم کرده ایم  و بعد از گذراندن این دوره می توانید مدرک معتبر فنی و حرفه ای را با اطمینان دریافت کنید.

دوره های آی سی دی ال در صدراندیشه به صورت آنلاین ، حضوری و خصوصی برگزار می شود و با قیمت منطقی و مناسب محاسبه می گردد. از این رو شما می توانید در کمترین زمان بهترین نتیجه ممکن را بگیرید و به سرعت جذب بازار کار شوید. همچنین این مدرک قابل ترجمه برای خارج از کشور بوده و افراد جویای کار در خارج از ایران یا اقامت با امتیاز بالاتر می توانند از این گواهینامه بهره ببرند.شما می توانید برای ثبت نام در دوره یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما از طریق شماره های داخل سایت با ما در ارتباط باشید.

دسامبر 10, 2021

0 پاسخ به "چگونه گواهینامه آی سی دی ال بگیریم؟ (icdl)"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *